Практичний психолог

Лойовська Ірина Богданівна 
народилась 11.11.1983  р.
освіта - повна вища, 
у 2006 р. закінчила Прикарпатський національний університет, 
Стаж педагогічної роботи 15 років, 
кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії.

Графік індивідуального консультування батьків:

Понеділок: 17-00 - 18-00 год.

Четвер: 8-00 - 9-00 год.

 У своїй роботі керується такими нормативно - правовими документами: 

 1. Лист МОНУ від 07.08.2018 № 1/9-487 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018 - 2019 н.р.» 

2. Наказ МОНУ від 22.05.2018 № 509 «Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України». 

3. Лист МОНУ від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України». 

4. Закон України від 23.05.2017 № 2053 - VIII «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг. 

5. Наказ №609 від 08.06.2018 «Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого - педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти». 

6. Наказ від 08.08.2017 №1127 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року». 

7. «Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів». 

8. Указ президента України «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей». 9. Закон України «Про охорону дитинства». 

10. Національна стратегія розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі, схвалена Указом Президента України від 25.05.2020 №195/2020. 

11. Наказ МОНУ №1646 від 28.12.2019 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.02.2020 за №111/34394. 

 12. Наказ МОНУ від 26.02.2020 №293 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти». 

13. Лист МОНУ від 29.01.2019 за №1/11 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосувань норм Закону України щодо протидії булінгу». 

14. Лист МОНУ від 20.03.2020 №6/480-20 «Про план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти». 

15. Лист МОНУ від 19.05.2020 №6/645-20 «Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії». 16. Лист МОНУ від 13.01.2020 №6/37-20 «Про підвищення рівня педагогічної компетенції щодо запобігання та протидії проявам насильства в закладах освіти». 

17. Лист МОНУ від 18.05.2020 №6/642-20 «Щодо реалізації проекту». 

18. Лист МОНУ від 25.05.2020 №22.1/10-1065 «Щодо проведення Всеукраїнського моніторингового дослідження «Надання допомоги дітям, постраждалим від військових дій і внутрішньо переселеним особам в діяльності психологічної служби»; 

19. Лист ІМЗО щодо курсів підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів у 2020 році від 27.05.2019 №22.1/10-2045; 

 20. Етичний кодекс психолога. 

21. Конституція України. 

22. Закон України «Про освіту». 

23. Конвенція ООН «Про права дитини».

Пропонуємо переглянути дуже цікавий та корисний вебінар:

"Психологічна готовність дитини до дитячого садкаий", який допоможе Вам отримати відповіді на найбільш "болючі" питання. Знайдіть час переглянути:

https://vseosvita.ua/webinar/psihologicna-gotovnist-ditini-do-ditacogo-sadka-99.html

ДИТЯЧІ СТРАХИ І ПАНДЕМІЯ 


Як дотримуватися психологічної гігієни в спілкуванні з дітьми на тему пандемії, щоб зберегти психічне здоров'я дітей на період до і після карантину.

Трохи про прогнози.
Діти тільки пару днів раділи продовженню канікул і знаходженню вдома. За час, поки вони знаходяться поруч з дорослими, вони чули багато різних версій (які нагнітають чи заперечують і ін.) Про те, що зараз відбувається у нас і у всьому світі. Вони реагують на цю інформацію, навіть якщо зовні це ніяк не проявляється. Їх психіка "заражена" тривогою. І якщо з цим нічого не робити, то через місяць-два (а може, й раніше) вона почне "вилазити" в різних формах: розлад сну, харчування, появою незвичайних страхів, патологічною прив*язаністю до батьків, погіршення поведінки, ОКР та т. д.

Чим це пояснюється?
У віці від 5 до 10 років у дітей з'являються страх втрати батьків і екзистенційні страхи - страх війни, нападів, катастроф, пошкоджень, заражень і т.д. За великим рахунком - це прояв страху смерті, страху «не бути». Наявність таких страхів вважається показником "нормального" розвитку дітей. Заважати дитині і оточуючим вони починають тоді, коли з ними не так обходяться: "годують" панікою, різною, частіше за все, суперечливою інформацією, запереченням стану або намагаються створити ілюзію благополуччя.
Дорослим зараз нелегко, вони знаходяться в деякому "зміненому" стані, коли необхідно блискавично перебудовуватися і адаптуватися до нових умов. Але їм важливо пам'ятати, що дітям в цих умовах життя необхідно спертися на авторитетну і сильну фігуру батьків, які допоможуть їм впоратися з тривогою.

Що робити дорослим?
* Визнати свій страх (навіть якщо ви не боїтеся зараження, вас можуть налякати зміни в суспільстві),
* Приймати (не заперечувати) страх дитини: "ти боїшся / тобі страшно", "боятися - це нормально", "страх допомагає бути обережним",
* Говорити, що згуртованість допоможе впоратися з будь-якими труднощами,
* Не робити тему пандемії головною і основною, про яку зараз живе вся сім'я,
* Зменшити інформаційне занурення дитини в новинні зведення (при дитині не варто переглядати новини на всіх каналах, зачитувати кожен пост зі стрічки, емоційно обговорювати вжиті заходи в державі),
* Збільшити знання про вірус і про запобіжні заходи (благо, вже є ілюстрована інформація для дітей),
* Інструктувати дитину, що їй потрібно зробити у разі, якщо з батьками щось станеться і вона не зможе самостійно викликати швидку допомогу (на який номер зателефонувати, яку адресу назвати, які дані про батьків дати, як описати стан батьків і т.д .). На цю тему можна написати / намалювати пам'ятку для дитини і повісити на видне місце,
* Якщо дитина перебуває поруч з сильно панікуючим дорослим, пояснити дитині, що є такий тип людей, який не може впоратися зі своїм страхом. І ці люди не погані і не хороші, вони так обирають. А ви будете з ним "обирати життя",
* Незважаючи на вік, нехай дитина багато грає. Грайте і ви з нею (якщо у вас є таке бажання). У грі дитяча психіка краще і швидше опрацьовує несвідомі страхи,
* Разом з дитиною (бажано, на ніч) придумуйте різні історії, казки, де в кінці перемагає добро, розсудливість і здоров'я ... психічне і фізичне :)

Бережіть фізичне і психічне здоров'я своє і своїх близьких!

Діти ДНЗ №12 «Струмочок» разом з батьками - волонтерами прийняли участь у громадському проекті «Шлях додому», на допомогу постраждалим в АТО (передали пластик (кришечки) у якості благодійних пожертв, як учасники благодійного фонду «Лелекера»), а також зібрали продукти - смаколики для військовослужбовців, які перебувають в зоні АТО.

Робота практичного психолога з дітьми починається з моменту поступлення дитини в дитячий садок і розуміє під собою психологічний супровід дитини в дошкільному закладі. Проводиться регулярне діагностування обстеження кожної дитини, її розвитку пізнавальної сфери.

Психологічний супровід освітнього процесу у групах раннього розвитку полягає в спостереженні психолога за процесом адаптації дітей, надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в засвоєнні програми, рішення поведінкових проблем, консультацій батьків з найрізноманітніших питань, що стосуються виховання і навчання дітей дошкільного віку.